Puste przestrzenie szafek, podobnie jak puste mieszkania, wskazują zawsze na stan przejściowy pomiędzy tym, co było, a tym, co ma nastąpić, pomiędzy wyjściem a wejściem, pomiędzy oczyszczeniem i ponownym wypełnieniem – pustka jest dla nich zawsze czymś nienaturalnym. Szafki, tak jak wnętrza domów, służą temu, aby je wypełniać – przedmiotami albo życiem. Kiedy znajdujemy się w pustym wnętrzu albo zaglądamy do pustych szaf, szafek i wnęk, zaczynamy dostrzegać i odczytywać wszystkie pozostawione w nich ślady. W pustej przestrzeni wszystko intensyfikuje się, nabiera znaczeń i zaczyna przemawiać. Ślady świadczą o pustce, braku, przemijaniu, nieobecności, jak pisze Gaston Bachelard:„Jaki sens miałyby te wszystkie obrazy, gdyby nie miały sensu dwoistego? Żyją one w punkcie, w którym dom i ciało zlewają się w jedno”.
(ur. 1985)
Studia:I st. UAP (fotografia, 2010–2013);II st. Wydział Sztuki Mediów ASP w Warszawie (2013–2015). Zajmuje się fotografią, wideo, instalacją i działaniami w przestrzeni. Finalistka:Biennale Sztuki Młodych „Rybie Oko” 7, 2013; konkursu Artystyczna Podróż Hestii, 2014. Wystawa indywidualna Gdyby się tak nie stało, Spectra Art Space, Warszawa, 2014. Uczestniczka licznych wystaw zbiorowych. Nagroda Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego za wybitne osiągnięcia artystyczne, 2015; honorowe wyróżnienie na ogólnopolskiej wystawie Najlepsze Dyplomy ASP, Gdańsk, 2015.